Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gizmo66 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany06.07.2009 @07:13:51 ostatnio na stronie23.02.2011 @21:15:37

Scrapbooking to moja pasja... Własnoręcznie robię notesy,albumy,kartki okolicznościowe,itp.
Scrapbookingiem zajmuje sie od października zeszłego roku


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kaaaasss.fbl.pl Gadu-Gadu7079281
digarty58 komentarze144 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Metka04    18.07.2010 @09:47:57
nie ma za co, cala przyjemnosc po mojej stronie
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~KarolinaStopyra    21.06.2010 @02:36:35
dzięki za wizytę!
~Sasilla    21.06.2010 @01:59:26
Pazzles to scrapowy ploter tnacy. Niestety w obecnej chwili mozna jedynie sprowadzic go z USA, zaden polski sklep, chyba, nie oferuje sprzedazy. No i kosztuje dosc konkretnie
~Sasilla    20.06.2010 @20:38:29
Bardzo dziekuje za komentarze.
Co do rozyczek - robie je sama, chociaz ksztalt bazowy wycinam Pazzles.
~emigla    21.11.2009 @20:20:56
super ci to idzie
~illecebra    21.11.2009 @20:01:06
siemanko dodaję do obserwowanych !
~KarolinaStopyra    22.10.2009 @21:24:41
;p
~KarolinaStopyra    22.10.2009 @21:07:34
zawsze można ściągnąć stamtąd na dysk i wrzucić tu
;p
~KarolinaStopyra    22.10.2009 @21:04:47
to czemu tu dałaś takie na odwal się? : P
~KarolinaStopyra    22.10.2009 @21:02:00
no... to co tak?
~KarolinaStopyra    18.10.2009 @18:49:08
dzięki
~checkin    09.10.2009 @11:40:34
spoko, tak sie czasem robi
_______
Kocham...
~checkin    09.10.2009 @11:10:14
sa komenty pod notesem. Nie wiem skad go kupic, ja go dostalam w wymiance
_______
Kocham...
~checkin    09.10.2009 @10:17:10
ktore? Jedne sa papierowe a drugie z dziurkacza, z kartki aksamitnej. usun prosze powtarzajace sie u mnie komentarze, bo nie lubie tego
ostatnio edytowane: 2009-10-09 10:19:17
_______
Kocham...
~checkin    08.10.2009 @21:04:12
wiem wiem, poprawione juz jest. Zauwazylam to jak oczywiscie juz pododawalam wszystko
_______
Kocham...
~Oiran    21.09.2009 @14:23:23
mnie się bez podoba, bo w sumie lubię minimalizm formy i bogactwo barw, ale 'z' też przecież piękny ^^
_______
wisteriagardens.eu
~dianuseeek    20.09.2009 @23:47:31
miłe dla oka te Twoje wyroby poobserwuję :D
~KarolinaStopyra    20.09.2009 @23:27:18
dzięki
~PannaD    19.09.2009 @12:02:38
no to pracuj jazawsze chętnie oglądne
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~monique30    19.09.2009 @09:46:40
dziękuję bardzo, a dostępne są na pakamera.pl pod nazwą MR Studio. Pozdrawiam
~PannaD    18.09.2009 @22:09:35
na kartki oczywiscie
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~PannaD    18.09.2009 @22:09:26
juz masz jakies plany?
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~PannaD    18.09.2009 @22:05:08
teraz sylwestrowe :D
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~PannaD    07.09.2009 @21:32:55
no nie watpie
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

~PannaD    07.09.2009 @21:24:31
To nie dlugo
_______
http://www.digart.pl/praca/2802106/index.html <---- zapraszam do komentowania

1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt